Speaker

Diomidis Katzourakis

System Engineering Manager - Waymo

Diomidis Katzourakis works at Waymo (formerly Google car project) Mountain View, California, from 2019 until today. There he directs a team responsible for all aspects of motion control: from feature definition, system architecture, actuator specifications to operation verification. Prior to that, Waymo worked with Apple Inc. on product development and control systems for autonomous technologies. (Cupertino, California, 2015-2019). Prior to Apple, he worked as an Active Safety project manager at Volvo Automotive (Gothenburg, Sweden) where he was responsible for the development of Computational Actuators (CAE) (2012-2015). He has a Diploma from the Department of Computer Engineering and Informatics, University of Patras (2001-2006), MDE from the EMMY Department of the Technical University of Crete (2006-2008) and a PhD from the Technical University of Delft (2008-2012). His interests focus on product development and dynamic systems innovation. He loves the sea, anything that moves fast and activities in nature.

Δημιουργώντας τον πιο έμπειρο οδηγού του κόσμου

Πως θα μπορούμε να μετακινούμαστε εύκολα και με ασφάλεια χωρίς την ανάγκη για κάποιον στο κάθισμα του οδηγού; Τα πλήρως αυτοκινούμενα οχήματα υπόσχονται τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας και προσφέρουν νέες επιλογές κινητικότητας σε εκατομμύρια ανθρώπους. Είτε βοηθούν τους ανθρώπους να εκτελούν καθήκοντα, να μετακινούνται στη δουλειά ή να αφήνουν παιδιά στο σχολείο, τα πλήρως αυτοκινούμενα οχήματα έχουν τεράστιες δυνατότητες για να μεταμορφώσουν τη ζωή των ανθρώπων. Στην παρουσίαση, θα γίνει εισαγωγή α) στην προσπάθεια προς την αυτόνομη οδήγηση μέσα από την εταιρία Waymo (που ξεκίνησε ως το έργο αυτόνομου αυτοκινήτου (self-driving car project) της Google το 2009 και β) την τεχνολογία που αφορά τον έλεγχο κίνησης αυτόνομων οχημάτων και ειδικότερα: 1) στη δυναμική των αυτοκινήτων, 2) στους ενεργοποιητές που χρησιμοποιούνται στα αυτόνομα αυτοκίνητα (πέδηση, πρόωση, διεύθυνση οδήγησης), 3) στις μεθόδους σχεδιασμού και ελέγχου της τροχιάς και 4) στον συνδυασμό των ενοτήτων προς την δημιουργία μιας καινοτομικής πλατφόρμας κατάλληλης για αυτόνομη οδήγηση δίχως περιβαλλοντικούς περιορισμούς.